Idag städa, i morgon fest!!

Japp, större delen av dagen har gått åt till att städa och fixa inför morgondagens BBQ som vi ska ha här... Tomas har städat och dammsugat och jag har gått med trimmern och försökt fått bort det västa gräset som inte gräsklipparen kunde ta, tyvärr så börjar batteriet till trimmern att bli urtjänat så vi ska väl försöka hitta ett nytt på Bauhaus så vi kanske kan använda två st när vi använder den, en som vi använder och en i reserv... Det vi inte har hunnit med idag har varit att fixa upp tältet för dom har ju varnat för att det ska bli regn så det får vi väl sätta upp i regnet i morgon istället...

Annars så har Robin och vi andra flugit drake i dag och det tyckte Robin var jättekul så det blir det nog fler gånger då vinden vill vara med, sen gick vi och tog en fika hos mormor och jag lämnade Robin och Ronja där för att röja lite med trimmern och sen så åkte jag in till stan för att handla lite på systemet och sen hämta ett paket på OKQ8 och sen så var det bara hem igen och fortsätta att städa... Men satan så kul det är att köra Corollan... Passaten är oxå rolig att köra men inte alls lika pigg som Corollan, där händer det massor när man trycket på pellen och det händer massor när man trycker lite lätt på bromsen oxå:s Men båda bilarna är kanon att köra...

Ne nu ska jag sova lite snart för vi ska upp tidigt i morgon och sätta upp tältet och fixa lite till, ska skala lite potatis och så till sill lunchen som vi börjar med när folket kommer i morrn.

Najt najt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0