+30 grader i skuggan!!!

Då gör man inte så mycket alls än jäser... Så man har inte varit ute så mycket idag utan vi var inne Ronja och jag efter att Robin hade gått ner till mormor efter att vi ringt henne och frågat om det var ok att han kom ner. Det är tur att vi har en väldigt bra luftvärmepump som även fungerar som aircondition när det är varm så vi satt i soffan och bara njöt av den svala luften Ronja och jag till hon somnade och sen sov vi båda ett tag, skönt!!! Sen när vi vaknade så gick vi ner till mormor och Robin fortsatte bada och sen badade Ronja lite oxå, jag hoppade att bada idag iom handen för det gör så himmla ont att få in vätska i såret så jag avstod idag fast det var 25 grader i vattnet, får se om jag vågar bada imorrn om vädret är lika då...

Så det hände inte så mycket mer än så idag... Jooo jag har bokat in årets första arbetsvecka och gud vad skönt det var att kunna göra det och enligt platschefen så skulle det visst komma in ett riktigt stort projekt nu i Augusti och hålla på i ca 3 veckor och efter det så kanske det skulle komma in ett till likadant som skulle hålla på i 4-6 veckor... Det ser jag fram emot;)

Ne nu ska jag snart sova...

Najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0