Ännu en dag till sitt slut!!

Idag bestämde sig Ronja för att hon skulle vakna 06:45 och inte 08:00 som jag tänkt, så idag har vi fått en hel del gjort. Jag har kört 3 maskiner disk och sen så har jag busat med barnen. Vid ca 15 åkte vi ner till mormor och morfar för att jag sen skulle lämna barnen där och åka in till Hermelin för att sitta och vara tillgänglig för den fackliga klubben, tyvärr så är det inte många som har nått att ta upp med mig så jag fick lite annat klubbarbete klart och det är ju bra. I morgon ska jag och kassören fixa ett konto till klubben och sen är det hem och tvätta och stå i... Mycket är det man ska göra men det är ju så det är helt enkelt...

Mer blir det i morgon... Natti alla glada!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0