Sommarväder!!

Idag har det varit ett helt underbart väder med sol sol och åter sol...

Gick upp 08:00 och hämtade Ronja och sen lade vi oss i sängen alla tre för Robin kom in vid 08 oxå sen mös vi ett tag innan vi gick upp för att klä på oss och se gick ner för att äta frukost. Efter frukosten så öppnade jag dörren och sen så var det bara att bänka sig i skuggan med Ronja, men jag tog faktiskt tillfället i akt och satte mig i våra badenbaden när Robin och Ronja kunde leka själva ett tag så lite färg har jag nog fått idag oxå... Brände mig lite granna i går och det känns idag. När klockan närmade sig 12 så gick vi ner till mormor men först hämtade vi posten och sen gick vi upp och tog oss en liten fika, vid ca 14 så gick vi hem för att sen bara slappa innan Tomas kom hem... Senare på kvällen så kom morfar upp med gräsfrö och vattenspridare så nu har vi nysådda gräsfröer och en vattenspridare som ska gå några dagar för att blöta ner det hela lite... Detta blir nog bra... Det ska dock regna imorrn så så mycket vattenspridning behövs nog inte...

Imorrn så ska jag köra Robin till dagis igen, upp 06:30 för att klä på en halvtomhalvt medvetslös liten kille, sen väcka Ronja men henne är det inga problem att väcka och klä på för hon är oförskämt lätt väck och pigg direkt när man väcke henne... Till skillnad från Robin som är en riktig mojsare som måste få lite tid att vakna och är på riktigt dåligt humör:S

Ne nu ska jag sova, inte nog med att jag ska köra Robin till dagis i morrn utan reparatören kommer ju i morrn och ska kika på vår diskmaskin... Hoppas den kommer igång, visst jag har ju redan en duglig diskmaskin redan (Tomas) men denna nya är lite bättre och så kanske jag kan få lite nytta av den andra oxå (Tomas)... Jag skojar älskling:)

Natti natti alla!!
Ps. Ni är lite dåliga på att kommentera alltså... Nu har jag varit duktig och uppdaterat varje dag ett tag nu, men nästan ingen kommentar... Skärp er lite nu va:)

Kommentarer
Postat av: svärmor

tack för senast. det var jätte trevligt som vanligt.var rädda om er och kan inte tänka mig att Robin kan vara jobbig på morgonen. Puss och kram från svärmor

2009-06-02 @ 08:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0