Jag slutar aldrig att förvånas...

När vi hade varit i stan idag så åkte vi och hämtade Robin hos mormor för han hade varit där när vi fotade Ronja och jag var hos piercaren... Och när vi är där så berättar hon nåt som jag fortfarande inte kan smälta...

Vår gamla hovslagare och granne hade fått reda på detta när han var och skodde en häst härom dagen...
Det var en tjej som höll till i stallet som precis hade skaffat sig en liten chihuahua valp, dom hade en katt sen tidigare. Denna valp var jättelydig och lyssnade till sitt namn och så. Och så en dag/kväll så var dom tvungna att lämna valpen hemma när dom skulle till stallet eller var dom nu skulle så han fick vara hemma med kissen själv. Och när dom kom hem så möttes dom inte av vovven så dom började att ropa på den men ingen vovve kom då började dom leta efter den men ingen vovve, men så hittade dom en svansbit och inälvor... Katten hade ätit upp valpen!!! Jag kan inte fatta att en katt äter upp en hund, visst att valpen var liten men ändå... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0