Våren!!

Kommer allt närmare känns det som nu, men man ska inte ropa hej ännu för då kommer väl snön igen och minusgraderna. Idag har det varit nästan 10 grader varm nästan hela dagen och det är skönt, tyvärr så har det blåst så mycket så jag och Ronja har inte kunnat vara ute nåt tyvärr. Robin har varit på dagis och Tomas fick åka och jobba. Hoppas att det är mindre vind i morrn och mer sol så barna och jag kan ta oss en promenix i morrn i stället... Tomas fick samtal förrut att han kommer att jobba på Whirlpool fram till midsommar ca och det är skönt då vet vi ju att han har jobb och inte behöver gå hemma och vänta på att dom ska ringa efter honom... Jätteskönt...

Själv så ska jag in till jobbet nästa onsdag dels på rapporteringsmöte och sen ska jag ta emot ungdomarna i Unionen klubben på Hermelin och snacka med dom som vill... Har även skickat ut två enkäter som jag vill att medlemmarna ska svara på så vi vet i klubben vad medlemmarna vill att vi ska göra under 2009, det är ju viktigt att veta vad medlemmarna vill att vi ska göra under året...

Ne nu ska jag skutta in i duschen snart..

Kramizar alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0