Hmmm... Nej...

Dagen har varit relativt lugn... Har blåst storm nästan hela dagen, har varit svårt att vara ute för att det blåst så mycket men en promenad till mormor blev det iaf... Har börjat på vår vägskylt är typ bara hälften kvar, den blir snygg faktiskt...

Nåt tråkigt som har hänt idag är att våran diskmaskin inte vill vara med längre, den tar in vatten men sen vill den inte börja diska... Blir så sur när saker och ting inte fungera, men men vi har ju garanti kvar på den och så får väl nån reparatör komma och kolla på den...

I morrn blir det upp tidigt igen för att köra Robin till dagis, och efter det så blir det hem äta lite frukost, leka och busa lite med Ronja innan det är dags att klä på oss och sticka ner till mormor och lämna Ronja för att sen ta bilen in till staden för att möta upp kassören i klubben och fixa ett konto till klubben, efter det så ska jag fixa en morsdagspresent och sen ska jag hem och pussa på mina barn och förhoppningsvis så är min man lite gladare...

Men det är i morrn det, nu ska jag snart sova...

Natti natti alla glada där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0