Inte mycket bättring!!

Varken på humör eller väder...

Ronja är forfarande grinig och gnällig, jag mår väl så där iom att man inte får sova så mycket man vill och behöver...

Vädret däremot blev ju bättre under dagens gång, men men, det gör ju inte saken bättre när inte Ronja mår bra.
Ronja vaknade vid ca 04:00 och somnade vid 06:30 då igentligen vi skulle gå upp och åka med Robin till dagis, men iom att hon somnade då så fick Robin vara ledig idag och hemma med oss vilket han inte tyckte var helt fel...

Nå ja, jag hoppas att Ronja mår bättre imorrn iaf till kvällen då Tomas och jag ska åka in till stan och parta loss, ja iaf jag och min syster och några till. Det ska bli kul och kolla vad ONSDà har att erbjuda..

Ne det var allt för idag, får se om jag lägger in lite ny tagna bilder på lillbusan när hon är på lite bättre humör...

Nattis alla och pöss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0