Jobbet och Ronja!

Idag är det onsdag och onsdagar brukar jag åka till jobbet iom att jag är ungdomsombud i fackliga klubben på jobbet, och dagen till ära så fick Ronja följa med. Ronja hade jättekul och jag fick väl inte så mycket jobb gjort men det hade jag inte räknat med heller. Ronja satt ett tag i vagnen, sen i mitt knä, sen kröp vi lite och sen kröp vi lite till... Ronja har faktiskt krypit på röda mattan:) Men sen när vi skulle åka hem så ville hon inte det... Undra varför... Hon är så go...

Tomas och Robin var hemma och städade på Robins rum, det behövdes dock...

Nästa onsdag så ska vi på utvecklingssamtal på dagis och efter det så ska jag till Hermelin igen och då blir det först rapporteringsmöte och sen samtal med unga på Hermelin... Måste nog vara där i mer en 1 timma då...

Ne det var nog allt för denna gång...
Kramizar

Kommentarer
Postat av: svärmor

du är rätt tuff du. det är bara att niga och bocka.härligt att se att du tar med barnen till förtroendeuppdraget. kram

2009-05-11 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0