Magsjuka!!

Blir inget långt inlägg idag,är så trött och måste sova... Robin vaknade vid ca 06:20 och kräktes, studsade upp för att kolla hur mycket han kräkts ner, sprang ner till köket och hämtade kräkhink och hushållspapper och sen upp för att rädda det som rädda gick från kräk men som tur var så var det inte så mycket så täcket kunde räddas genom att bara ta bort påslakarnet och lika så med kudden. Sen var det bara att ringa dagis och berätta att Robin inte kom idag och sen upp till han igen, satte igång datorn och mailade min kollega som jag skulle möta upp idag vid Swedbank och berättade läget för att kunna byta dag för kontoöppnande. Sen skickade jag meddelande till mamma över msn och berättade att hon inte skulle vara barnvakt varken idag eller i morrn... Sen när allt sånt var klart då gick jag ner och kräktes och sen var det bara att ringa till Tomas och be han att komma hem och när han kom hem så gick jag och lade mig...

Vi mår bättre nu både Robin och jag men det blir nog allt att vänta i 48 timmar innan man vågar ropa hej iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0