Tidiga planer...

Ja jag vet att jag är lite tidigt ute men jag vill gärna gå och suga på iden lite innan jag bestämmer mig helt...

Jag har börjat planera barnens sovrum lite, Ronja och Robin ska ju till en böjan dela rum och jag hade tänkt att det skulle ske om ca 1 år kanske. Och då funderar jag på att köpa en ny säng till Robin och ev låta Ronja ta Robins gamla säng så länge eller köpa två likadana på en gång jag vet inte, men jag har mätt och mätt och tänkt och tänkt och kommit fram att ev nån av dessa ska inköpas nån gång nästa år...


Denna är från mio...

Och denna från Ikea...

Vi får se vilken det blir om det blir nån av dessa som sagt det är ju mer än 1 år kvar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0