Till låns!!

Varför ska man bara ha allt till låns här i livet? Varför kan ingen få vara för evigt?

Idag har varit en väldigt jobbig dag för mig, det börjde i natt vid ca 03:00 så började Jacky (en av mina gamla skogkatter) att kräkas massor och ca en timma senare så börjar hon att jama konstigt och då förstod jag att något är fel, hon har ju varit mager tidigare och med annan kost så gick hon upp lite granna men har nu inte fått mer hull och hon har även börjat att kissa inne och då inte på låda utan i Robins rum och då är det något som är fel. Och vid ca 05:00 så skriker hon i så jag flyger upp och hittar henne liggandes i trappen, jag går fram till henne och hon reser sig inte, först så såg det ut som att hon inte ser eller hör mig men så tittar hon upp på mig och ser jätteskrämd ut och ser ut att ha jätteont och då bestämmer jag mig att nu är det dags. Går in och försöker att få liv i Tomas och berättar att Jacky är mycket värre än hon var dagen innan och berättar att det inte går att vänta till helgen utan om pappa kan ta bort henne idag så måste han göra det för jag tror inte att hon kommer att klara dagen och jag vill inte att hon ska lida mer än vad hon gjort och gör. Han tycker att det inte finns nån annan utväg precis som jag, så jag ringer ner till mamma och pappa som fortfarande sover och det är min bror som svarar. Jag ber honom väcka mamma först och jag får prata med henne och berättar hur läget ligger till, hon säger att hon ska prata med pappa och ringa upp lite senare. vid 05:20 ringer mamma tillbaka och säger att pappa kan avliva Jacky innan han  åker till jobber. Så vid ca 05:50 somnade Jaquline in och behöver inte ha ont nåt mer.

Kommer alltid att minnas dig!!! Älskar dig min älskade Jacky... Ha det bra i angelmum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0